Trening Triathlonowy
  • slider6

7 jednogodzinnych treningów typowo triathlonowych

triathlon trening 1hPrzedstawione poniżej ćwiczenia są opracowane specjalnie do treningu triathlonistów. Zakładka jest klasycznym triathlonowym ćwiczeniem polegającym na ogół na sesji rowerowo biegowej.

Główną ideą jest przyzwyczajenie Twojego ciała do szoku spowodowanego zmianą rodzaju wysiłku w krótkim czasie. Umiejętności zmian są także wzięte pod uwagę, również triathlonowe treningi pływackie.

Czytaj dalej...

Strefy wysiłku

strefywysilkuKluczem do poprawy wyników na wyścigach, jest spędzenie większości czasu poza sezonem w strefie tlenowej. Wyjaśniamy, co, dlaczego i jak.

Zapewne teraz twoja motywacja stoi na wysokim poziomie. Czy to od wygranych wyścigów, które wzbudzają pozytywne emocje czy od tych gorszych, które wzbudzają chęć zemsty. Moją radą jest, aby w okresie posezonowym zastanowić się nad mijającym rokiem, zaplanować zimowe przygotowania i zadecydować o przyszłorocznych startach. Po ochłonięciu i przemyśleniach skup się na treningu w strefie tlenowej. Jest to strefa, w której wydajni sportowcy trenują najwięcej, pomijając mity o rzekomych „śmieciowych kilometrach”.

Czytaj dalej...

Drobne zmiany, wielkie rezultaty

malezmianyduzerezultatyMamy wiele aspektów nad którymi musimy pracowac na treningach. Pokazujemy, że często drogą do poprawy jest skupienie się na małych szczegółach.

Większość triatlonistów mogłaby znacząco polepszyć swoje wyniki na wyścigach korygując drobne błędy. Nawet te najdrobniejsze. Te zmiany to pierwsze, czego szukać powinien triatlonista. Oczywiście, każdy ma większe rzeczy, które wymagają poprawy, ale one najczęściej wymagają całego lub kilku sezonów pracy. Pracując nad wielkimi elementami powinieneś starać się wprowadzić kilka małych zmian, aby efekty pracy były szybsze. Poniżej opiszę najważniejsze obszary, nad którymi powinien pracować sportowiec.

Czytaj dalej...