• slider6

Jesienny trening pływania

plywaniejesiennePrzedstawiamy przykładowy zestaw ćwiczeń, które urozmaicą i poprawią jakość Twojego treningu na basenie, Wszystkie ćwiczenia dasz radę zrobić w czasie krótszym niż godzina.

Poprawa twojej techniki i wytrzymałości wymaga więcej niż samo pływanie na basenie. W domu, z kamerą, na siłowni – jest dużo możliwości pracy nad sobą. Przedstawimy tutaj przykładowe ćwiczenia.

Czytaj dalej...

Pływanie dla opornych

pywaniedlaopornychZniechęcony do triathlonu z powodu szarpiącego nerwy pływania? Działaj według 24-tygodniowego planu , a zobaczysz, że pokochasz wodę...

Pływanie to dyscyplina sportowa, która napawa strachem wielu triathlonistów. Nie powinna jednak, jeśli spędzisz czas pracując nad techniką. Nie odpuszczaj, a opłaci ci się. Zaufaj nam.

Na początku powinieneś skupić swój trening na osiągnięciu odpowiedniej techniki ruchu pociągnięć, ponieważ pomoże to zredukować opór. Mniej oporu oznacza większą prędkość z mniejszym nakładem sił, co jest Świętym Graalem pływania, pomijając już triathlon.

Czytaj dalej...

Podstawy pływania na wodach otwartych

plywaniewotwartymzbiornikuTo zrozumiałe, że dla wielu triathlonowych żółtodziobów pływanie na otwartej wodzie  może być przerażające. Jedynie znikomy procent ma doświadczenie w pływaniu w piankach i wyczynowo pływało w rzekach, jeziorach lub morzach.

Powodem obaw wielu triatlonistów nie jest pływanie samo w sobie, lecz ilość osób płynących razem. Ilość samych zawodników na linii startu może być straszna, jednak przy dużej koncentracji i dobrym przygotowaniu można to przezwyciężyć.

Czytaj dalej...