• slider6
  • START
  • Plany Treningowe
  • Plany Treningowe

Indywidualne Plany Treningowe

plany001Osiągnij wyznaczony cel dzięki indywidualnym planom treningowym dostosowany do twoich potrzeb. Plan dopasowany do możliwości czasowych oraz poziomu sportowego zawodnika.Zapisuj treningi na stronie trainingpeaks.com prosto ze swojego urządzenia pomiarowego z uwzględnieniem tętna, kadencji, mocy, i pomiarów GPS. My przez analizę twojego elektronicznego dziennika treningowego, wyznaczymy optymalną drogę do postawionego celu.

Czytaj dalej...

6 tygodniowy plan wprowadzający do dystansu 1/2 Ironman

Offseason trainingWiększość z nas ma już za sobą okres tzw. roztrenowania, który dla jednych był okresem całkowitego rozbratu z treningami, dla innych okresem lekkich treningów bez planowania i stosowania się do wytycznych. Przedstawiony przez nas plan pozwoli Ci zbudować odpowiednią wytrzymałość i bazę do dalszego planowania treningów na dystansie ½ Ironman.

Czytaj dalej...

Aktywna regeneracja. Plan na okres roztrenowania

 

bieg-po-stadionieDla wielu z nas triathlonistów mieszkających w Polsce sezon triathlonowy dobiegł końca. Wreszcie pojawiła się szansa na odprężenie się i możliwość zjedzenia dodatkowej porcji ciasta w porze lunchu , czy wypicie kieliszka czerwonego wina wieczorem przed telewizorem bez wielkich wyrzutów sumienia.

Czytaj dalej...

Jak zaplanować sezon startowy?

plan treningowy triathlon 100x100Po zakończonym sezonie startowym, porządnym wypoczynku, odpowiedniej regeneracji i w końcu nadrobieniu zaległości w spotkaniach z rodziną i przyjaciółmi przychodzi czas na planowanie kolejnego sezonu startowego. W sezonie jesiennym mamy czas by przeanalizować ubiegły sezon bądź sezony i wybrać sobie cele na najbliższe miesiące.

Czytaj dalej...

6 tyg. plan dla zaawansowanych sportowców innych dyscyplin

triathlon_sierakowJesteś osobą, która regularnie trenuje od długiego czasu. Masz rozbudowaną bazę kondycyjną. Chciałbyś poprawić swoją wydolność, aby wystartować w triathlonie na dystansie half Ironman? Jeśli tak, to czytaj dalej.

Wyobraźmy sobie – stoisz na linii startowej swojego pierwszego triathlonu. Obok setki innych zawodników. Wszyscy gotowi, aby rzucić się do wody. Do startu pozostało 60 sekund. Jesteś nerwowy? A nie powinieneś być. Postępuj zgodnie z naszymi programami treningowymi a rozwiejemy większość Twoich obaw. Ale pierwsze, co musimy zrobić to określić Twój poziom wytrenowania.

Czytaj dalej...

6 tyg. plan dla średnio-wytrenowanych sportowców innych dyscyplin

triathlon_strefa1Jesteś osobą, która regularnie trenowała przez conajmniej 4 miesiące. Chciałbyś poprawić swoją kondycję, aby wystartować w triathlonie na dystansie half Ironman? Jeśli tak, to czytaj dalej.

Wyobraźmy sobie – stoisz na linii startowej swojego pierwszego triathlonu. Obok setki innych zawodników. Wszyscy gotowi, aby rzucić się do wody. Do startu pozostało 60 sekund. Jesteś nerwowy? A nie powinieneś być. Postępuj zgodnie z naszymi programami treningowymi a rozwiejemy większość Twoich obaw. Ale pierwsze, co musimy zrobić to określić Twój poziom wytrenowania.

Czytaj dalej...

Trenuj w strefie - czyli trening z pulsometrem

Musisz ćwiczyć z odpowiednią intensywnością (w odpowiedniej strefie), aby osiągnąć oczekiwane efekty. Puls jest w miarę dokładnym wskaźnikiem intensywności ćwiczeń, jakie wykonujesz.

Ten program będzie bazował na pulsie. Aby trenować w odpowiedniej strefie musisz znać swoje maksymalne tętno. Wiele czynników będzie wpływało na twój puls maksymalny, wliczając wiek, genetykę, wytrenowanie i zdrowie. Określ swój maksymalny puls wykonując ćwiczenia aż do wyczerpania sił, jednocześnie zapisując swoje tętno. Może to być niebezpieczne i powinno być wykonywane pod okiem dobrego trenera.

Czytaj dalej...

Więcej artykułów…